Morning Joe Michael Wolff Cold Open - SNL

Share
Embed
Loading...

Comment

  • Chue Lor (Jan 14, 2018)

    The baby racing part sounded like it could be true. Lol

  • Tomas Kuli (Nov 23, 2018)

    The question to ask is, does it *feel* true? Well, then it's true. Facts don't matter anymore!!!!

  • Lucky what!?? do some more drugs, you voice-hearing nutcase. You might as well call Mother Theresa a selfish, self-serving bitch. Jesus, the Meth is strong down in your neck of the Whitetrashville woods, ain't it?? It's strong in every Trumptard's woods. Sad.

  • Thesnakerox (Jan 15, 2018)

    I watch Morning Joe really often, and this is so accurate.

  • Stevie (Feb 5, 2019)

    +JOSEPH EVANS yeah, You do have a low iq

  • Casper L (Oct 27, 2018)

    Agree completely. I enjoy watching morning joe and its not that far off

  • amadcarrot (Jan 15, 2018)

    The number of coffee mugs!

  • Janet Robinson (Oct 9, 2018)

    Still not even close to how many they actually have on that table irl.

  • Ash Tapiwa (Mar 10, 2018)

    amadcarrot only just noticed that 😂

  • Kenneth (Jan 15, 2018)

    Is Kate McKinnon maybe the best SNL performer ever? Just a question, no haters, plze:)

  • jess alana (Jan 31, 2019)

    Kenneth ABSOLUTELY 💗

  • ABCDEFG (Dec 19, 2018)

    Chevy Chase for sure!

  • Claude S. Whitacre (Jan 15, 2018)

    McKinnon is so great as Brzezinski.

  • Nancy Apeadu (Feb 9, 2018)

    Prospecting And Closing Sales Training Videos ii

  • Ben Shulman (Jan 26, 2018)

    McKinnon is so great!

  • Luis Navarro (Jan 14, 2018)

    The sexual tension between the two isn’t exaggerated here

  • spoons (Oct 14, 2018)

    And it’s wild because Kate is a lesbian and they still can create sexual tension you could cut with a knife

  • Zelda Williams (Jun 4, 2018)

    Elaina M lol! Ikr! I'm an excessive, comma, user myself. I might need we rehab! 😂

  • Ausome Dude (Jan 19, 2018)

    Kate kills it once again. She is so talented

  • Alicia Catney (Aug 25, 2018)

    RTR

  • florxrosa :* (Jan 16, 2018)

    i choKED WHEN THEY MENTIONED LOGAN PAUL. This cast gotta be the best in a while ngl, Kate literally brightens up all the sketches she’s in.

  • Chizzy (Jan 15, 2018)

    *THE LOGAN PAUL BIT GOT ME DEAD!!!😂*

  • lilkhalim (Nov 29, 2018)

    Be careful, he might see this comment and film.

  • Celestia Rae (Jul 5, 2018)

    MrManiacLIVE could you not bring up the past please, thank you.

  • Mademoiselle Minou (Mar 28, 2018)

    She’s got Mika better than Mika